Kauppaehdot

Hinnat

Hintamme ovat EUR-hintoja sisältäen 24% arvonlisäveron, tullit, verot jne.

 

Maksu

Voit maksaa Visalla, Visa Electronilla, MastrCardilla ja Eurocardilla. Maksukorttien käyttö on sinulle ilmaista. Maksettavaa summaa ei siirretä tililtäsi ennen kuin tilaus on lähetetty. Hyväksymääsi summaa suurempaa summa ei voida koskaan siirtää.

 

Toimitus

Pyrimme käsittelemään kaikki tilaukset 3 arkipäivän kuluessa. Suuremmat tilaukset (klinikoiden, laitosten, yritysten yms.) toimitetaan sovitun ajan mukaan.

Yksityisasiakkaiden on maksettava luottokortilla. Maksat vain 15 euron toimituskulun.

Ulkomaat: ulkomaille lähetevissä lähetyksissä sovelletaan postin hintoja painon mukaan.

 

Turvallisuus

Kaikki henkilötiedot on suojattu vahvalla SSL-salauksella siirron aikana meille. Korttitiedot lähetetään suoraan PBS:lle, joten me tai kukaan  muukaan ei voi lukea tai kopioida niitä.

 

Henkilötietopolitiikka

Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti, eikä niitä jaeta muiden kanssa. Ostotietoja säilytetään 2 vuotta takuutapausten oikean käsittelyn varmistamiseksi. Käytämme evästeitä verkkosivuston ja sen toimivuuden optimointiin, mikä tekee vierailusta mahdollisimman helpon sinulle. Voit poistaa evästeitä tietokoneeltasi milloin tahansa, poistotapa riippuu selaimestasi. Käytämme lokitilastoa, joka tarkoittaa, että tilastojärjestelmä kerää tietoja, jotka voivat antaa tilastollisen kuvan siitä, kuinka monta kävijää meillä on, mistä he tulevat ja mihin verkkosivustolle se on jätetty jne. Lokitilastoja käytetään vain optimoimaan Praxis:in toimivuutta.

 

Turvallisuutesi

Tietojasi (mukaan lukien sähköposti) ei jaeta muiden kanssa ja ovat ainoastaan Praxis:in tiedossa. Sinulla on aina 14 päivän täysi palautusoikeus. Palautusoikeus edellyttää, että tuotetta ei ole käytetty. Sinulla on aina Suomen tavarakauppalain mukaan 2 vuoden takuu. Tietoja säilytetään 2 vuotta takuutapausten oikean käsittelyn varmistamiseksi.

 

Vahvistus

Saat vastaanotto-/tilausvahvistuksen maksuprosessin ja lähetyksen viimeisenä vaiheena sähköpostiisi. Vastaanotto-/tilausvahvistus on tallennettava mahdollista myöhempää käyttöä varten.

 

Sähköinen markkinointi ja uutiskirjeet

Saat sähköisen markkinoinnin aineistoja ja uutiskirjeitä sähköpostitse vain, jos olet sitä aktiivisesti pyytänyt. Saat markkinointimateriaalia myös Praxis:in säännöllisen postin kautta.

 

Palautus-/peruuttamisoikeus

7days noudattaa luonnollisesti sähköistä kaupankäyntiä koskevia lakeja ja kuluttajasääntöjä. Tilauksella on lain mukaan 30 vuorokauden palautus- ja peruutusoikeus. Peruutuksesta on ilmoitetettava meille selvästi 30 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet on lähetettävä takaisin mahollisimman pian, viimeistään 30 vuorokauden kuluttua siitä, kun ilmoitit peruutuksesta.

Alkuperäisen pakkauksen vahingoittuminen  tai puuttuminen voi johtaa tuotteen arvon elenemiseen, joten varmistaaksesi, että saat täyden hyvityksen, suosittelemme palauttamaan kaikki tuotteet alkuperäisessä pakkauksessa.

Varmista, että palautettavat tuottet ovat asianmukaisesti pakattu. Olet itse vastuussa paketista/tuotteista, kunnes olemme ne vastaanottaneet. Tallenna postin seurantanumerot mahdollista selvitystä varten.

Palautuskulut tilauksen peruutuksesta maksat itse.

 

Palautuslähetyksen asiakirjat

Sinun tulee liittää mukaan kopio laskusta tai tilausvahvistuksesta ostoa koskevista asiakirjoista. Lisäksi pyydämme liittämään huolellisesti täytetyn palautus- vaihtolomakkeen.

 

Huomio!

Saatat menettää ostosummasi kokonaan tai osittain seuraavista syistä:

  • Olet käyttänyt tuotetta
  • Se on vaurioitunut sinä aikana, kun olet ollut siitä vastuussa
  • Olet käsitellyt tuotetta tarpeettomalla tavalla

 

Palautus

Noudata alla olevia ohjeita, kun palautat tuotteitasi

  1. Täytä palautuslomake ja pakkaa tuote oikein
  2. Lähetä palautuslomake yhdessä palautettavien tuotteiden kanssa

Huom. Kenkiä palautettaessa kenkälaatikkoa ei saa käyttää ulkopakkauksena.

 

Reklamaatio – jos tuotteessa on vika

Ostoksesti kuuluu kuluttajasuojalain piiriin. Tämä tarkoittaa, että voit saada viallisen tuotteen joko korjattavaksi, vaihdetuksi tai sitten palautamme rahat kokonaan tai alennetun summan – riippuen tilanteesta. Edellytyksenä on, että reklamaatio on perusteltu ja ettei vika ole aiheutuntu tuotteen virheellisestä käytöstä tai muusta vahingon aiheuttaneesta ilmiöstä.

Sinun tulee ottaa meihin yhteyttä ”kohtuullisen ajan kuluessa”.

Suosittelemme tekemään reklamaation mahdollisimman pian, viimeistään (2) kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info@7-days.fi tai puhelimitse.

Reklamaation käsittelyä varten pyydämme seuraavia asioita:

  1. Lähetä meille lyhyt kuvaus siitä, miten vahinto tai vika ilmeni. Huomaa kuitenkin, että sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun heti vian havaittuasi.
  2. Vian dokumentaationa tulee lähettää 4-5 kuvaa kuvauksen kera. Vian tulee olla selvästi näkyvissä ainakin yhdessä kuvassa. Lisäksi sinun on varmistettava, että kuvissa näkyy koko tuote, yksi kuva edestä ja yksi takaa (kenkien ollessa kysessä kuvassa tulee olla kuva pohjasta).
  3. Lähetä kuvat sähköpostilla osoitteeseen info@7-days.fi.
  4. Ilmoita mikä tilausnumero on kyseessä tai lähetä kopio laskusta/tilausvahvistuksesta.
  5. Kuvien vastaanottamisen jälkeen käsittelemme reklamaation mahdollisimman pian.

Huom. Perusteettomista valituksista peritään tutkintamaksu ja toimituskulut. 

 

Tuotteet lähetetään osoitteeseen:

7days/Praxis Herning AS

Kataraistentie 7

20740 Turku

 

Vastuuvapauslauseke

Pidätämme vapauden paino- ja hintavirheiden, alv- ja veromuutosten sekä toimitusvirheiden varalta. Tuotteiden ostosopimukset katsotaan lopullisiksi, kun työntekijä on käsitellyt tilauksen. Kaikki tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin varastoa on saatavilla. Neuvonnassa pidätämme vastuun, sillä asiakas saattaa kokea tuotteen erilaisena olosuhteiden perusteella, joista emme ole tietoisia.